پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)

پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)
« و اوست کسی که مرا غذا می دهد و سیراب می نماید، و هنگامی که بیمار شوم مرا شفا می دهد » (شعرا: 79 و 80) 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پزشکی ۸۹ شاهین فر مشهد و آدرس med-iaum89.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ,در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





سلام

از استقبال خوبتون از اولین صندلی داغ و همچنین از آقای دکتر سفیدگری به خاطر اینکه لطف کردن و به سوالا جواب دادن تشکر می کنیم مثه اینکه بچه ها از صندلی داغ خوششون اومده،در نتیجه دومیش یکم بی فاصله برگزار میشه.

تو رای گیری قبلی بین دخترا بعد از فرشته، مریم بیشترین رای رو اورد.

مهمون دومین صندلی داغ : مریم A

یه هفته وقت داریم سوالامونو بپرسیم،هر سوالی رو می تونین بپرسین،مریم رو راسته به همه ی سوالا دقیق جواب میده پس راحت باشین!!!!



نظرات شما عزیزان:

sorush
ساعت20:49---26 فروردين 1390
kheili az rahat j dadanetoon khosham oomad...ali bood...ei kash manam mitoonestam enghadr rahat be hameie soalat j bedam...
baba bekhoda sharaiete bacheha too kelas ba ham kheili fargh mikone...
va albate hadafe bacheha az ertebat bargharar kardan ba baghie...!
bazam az hameie oonaii ke be har dalili az bam khoosheshoon naioomad va hata ye jooraii oonaro bi ehterami be baghie bacheha talaghi kardan mazerat mikham...
be khosoos az khanoom dr lavaii,ke be nazar mirese hamchin dele khoshi az man nadaran...!
albate ghabl az inke baezi az nazarate too poste khanoom dr ataii ro bebinam fekr mikardam bacheha az bhaii ke dadam khosheshoon oomade! akhe nemidoonam,vaghean nemidoonam! chera age kasi az bam khoshesh naioomade too hamoon bakhshe nazarate marboot be bhaie khodam nagoft?!
be har hal kheili kheili az khanoom dr ataii bekhatere nazare monsefanei ke dar morede alagheie man be khanoom
dr ghaboolian dadan mamnoonam...


farzane
ساعت18:30---25 فروردين 1390
maryammmmmmmmmmmm
ghorbooonet beram ba in pad zahr zadanettttttttttttt


مریم
ساعت16:52---25 فروردين 1390
Thanks, for more information plz visit me at http://yaadein.blogsky.com/
مرسی از همه و غیر همه..
بعضی سوالا رو خیـــــــــــــــــــــــــلی دوست داشتم، بعضی سوالا هم وقت و انرژی و تأمل زیادی میخواست جواب دادنشون...
و این جور جواب دادن هر کدوم از سوالا زیر خودش یکم وقت گیر بود با این حجم بالای لوکس بلاگ! اما بهتره فکر کنم..
آرزو جونم که لطف کرده بود و تو پست نوشته بود راحت باشین و تا میتونین سوال بپرسین و...
به منم گفته بود همه رو دقیق و کامل جواب بدم و.. (پرحرفی ها تقصیر من نبوده و... دستور آرزو خانوم بوده!!)
و خیلی ببخشید که با یه کوچولو تأخیر جواب دادم.. هم اینکه کنفرانس زبانم 5شنبه شد و هم اینکه ترافیکم تموم شد
سعی کردم به همه سوالا دقیق و کامل ج بدم.. و با توجه به تموم شدن مدت صندلی داغ اگه کسی جواب سوالاشو نگرفت یا تو وبلاگ خودم بپرسه یا از هر راه دیگه که خواست!
سعی کردم تو جوابام به هیـــــــــــــچ کس برنخوره و کسی ازم دلگیر نشه.. اما با این حال بازم از همه معذرت میخوام و امیدوارم جسارت احتمالیِ منو به بزرگی خودشون ببخشایند..


فرزانه
ساعت13:01---25 فروردين 1390

به نظرت با لیاقت ترین دکتر کلاس کیه؟؟

فری خب حتماً هرکی که قبول شده و اومده لیاقتشو داشته دیگه... و اگه بخوام یه نفرو از بین این همه دکتر شایسته انتخاب کنم.. کار من شایسته نیست...!



as
ساعت11:18---25 فروردين 1390

oh mazerat mikham.bad typ shod.manzuram mosalase eshghi bud?
!

خواهش میکنم اما بازم اشتباهاتی داره.. مثل گذاشتن "؟" و اشتباه تایپ کردن "تایپ"!!!



as
ساعت11:16---25 فروردين 1390

age ashegh kasi bashi o yeho misalase eshghi 2ros beshe,che kar mikoni?khaheshan j bede. j et vasam kheili jalebe!

خب سوالو درست نپرسیدی!!!

2تا دختر با یه پسر، یا یه دختر و 2تا پسر؟ یعنی: من و یه دختر دیگه از یه پسر خوشمون بیاد، یا 2تا پسر از من؟!

حتماً جوابتو میدم... مثه بقیه سوالا!

برا منم جالبه که برات جالبه!!!

اگه حالت اول باشه.. خب بستگی به نظرِ پسره داره که اون کدومو انتخاب کنه..

و حالت دوم دست منه انتخاب دیگه... کلی فکر میکنم و یکیشونو انتخاب میکنم که بیشتر دوستش دارم! (شاید اونی که انتخاب میکنم از نظر چهره و خ چیزای دیگه از اون پایینتر باشه.. اما مهم اینه که بیشتر دوسش داشته باشم!!!)

اگه جوابتو نگرفتی بگو..!



.....................................................................
ساعت21:26---23 فروردين 1390

دو تا عدد بگو

جـــــــــــــــــــــــــان؟ مگه برنامه 90ِ؟  27 و 7 !



ابر
ساعت19:34---23 فروردين 1390

اگه همه ی همکلاسیاتو آلوده به سم کن و سه تا پادزهر به تو بدن به کیا میزنی؟

نمیزنــــــــــــــم! دردشون میگیـــره! مردن بهتره!!!!!

بابا گناه دارن بقیـــــــــــــــــــــه! انتخاب 3نفر از 40و اندی خ سختــــــــــــــــه!!! امــــــــــــــــــــا..

فرزانه، مهسا، شهره!

چند نفر دیگه هم دوست داشتم نجات بدم...!!!

از بقیه معذرت میخوام... و نیز پسرای محترم!



123
ساعت21:53---22 فروردين 1390

یک متن یا جمله ی خیلی زیبا که بگین که خودتون خیلی دوسش داشته باشید

کلاً جمله های قشنگ و با معنی عمیق و عاشقانه و... خ خ خ خ دوست دارم! اما الآن همه در دسترس و یادم نیستند. از اونایی که الآن به خاطر دارم...

* صدای قلب نیست...

صدای پای توست که در میان سیــــ ــــنه ام میدوی...

کافیست کمی خسته شوی...

کافیست بایستی...

** این روزها که جرأت دیوانگی کم است

بگذار باز هم به تو برگردم! بگذار دست کم گاهی تو را به خواب ببینم!

بگذار در خیال تو باشم!بگذار ...بگذریم!

این روزها

خیلی برای گریه دلم تنگ است!



nemidunam
ساعت20:23---22 فروردين 1390

اگه یه پسر از شما خوشش اومده باشه باید چیکار کنه؟
اخلاقتون چرا اینجوریه؟خیلی بی نظیر و عجیب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تا حالا جای پسره نبودم.. اما اگه من ازش خوشم نیاد بهتره بی خیال شه!

چه جوریه؟!؟!؟!



سهراب
ساعت13:34---22 فروردين 1390

به نظر شما عاشق ترین دخترپسر کلاس چه کسانی هستند؟ (جان ما حداقل اول اسمشونو بگو)

من هرچی مربوط به خودم بوده کامل ج دادم اما این سوال در مورد من نیست و... منم نظری ندارمو...

حالا اگه خودت و ... عاشق ترین بودی دوست داشتی یکی تو وبلاگ بگه؟!؟!

اَه! چقدر دوس دارید از کار بقیه سر در بیارید!

اگرم تابلوِ که پرسیدی.. خب نیازی به گفتن من نیست!

و ضمناً.. من به این چیزا کلاً کاری ندارم!



آنتن چادری منکراتی...
ساعت13:30---22 فروردين 1390

چشم چرون ترین (یا بد چشم ترین) پسر کلاس؟(اگه مسئله امنیتیه فقط اول فامیلشو بگیو...)

بـــــــــــابــــــــــــا  بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خیــــــــــــال! بچه های خوبیَن!!!



گاگول دداش منگل
ساعت13:26---22 فروردين 1390

منگل ترین و غیر منگل ترین و پرحرف ترین استاد؟

منگل و غ.منگل؟؟؟ هیچوقت همچین جسارتی نمی کنم...

پر حرف ترین فکر کنم دکتر اسدی

تو کلاسمون انقد نسبت خانوادگی نداریمــــــــــــــــا!



سهراب
ساعت13:22---22 فروردين 1390
به نظر شما عاشق ترین دخترپسر کلاس چه کسانی هستند؟

.
ساعت21:40---21 فروردين 1390

از بین گزینه زیر کدوم یکی برات قابل تحمل تره؟

1)سوسک_مارمولک  سوسک  (از مارمولک می ترسم! اما سوسک ترس نداره فقط چندشه!)

2)شب امتحان_ظرف شستن   شب امتحان! (کلاً زیاد دست به سیاه و سفید نزدم تا حالا)

3)پزشکی مشهد_علوم دام اهواز   پزشکی مشهد (همراه با انتقالی!)

4)پیکان جوانان گوجه ای_پرادو مشکی   معلومــــــه دیگـــــــه! پرادو مشکی

5)کلاس استاد اسدی_کلاس استاد باغبان   حداقل سر کلاس استاد اسدی میشه خوابید و... آزادی بیشتره.. هرچند یکم بی ادبه...!

6)جواد یساری_ساسی مانکن   ســــــــــــاســـــــــــــــــــــــی! (اهوازی هم هست و... تا حالا جواد یساری گوش ندادم!!!)

7)ابگوشت_پیتزا مخصوص   پیتزا مخصوص

8)سر و کله زدن با انتظامات دانشگاه_کلاس استاد اشرف   سر و کله زدن با انتظامات دانشگاه (حداقل با خودم حرف میزنن نه در و دیوار)

9)عروسک سارا و دارا_باربی  باربی اصل!

10)کنفرانس زبان_امتحان رانندگی   امتحان راننــــــــــــــدگـــــــــــــــــی!

 

واییییییییییییییییییییییییییییییی مرسییییییییییییییییی

سوالاتو خ خ خ دوس دارم!!!



666
ساعت21:34---21 فروردين 1390

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 147
بازدید هفته : 1301
بازدید ماه : 1861
بازدید کل : 8973
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 666
تعداد آنلاین : 5
666که عدد شیطانه الان تعداد نظرات مایه

مرسی از خبر رسانی!



مریم
ساعت20:01---21 فروردين 1390
چرا هرچی شکلک تو جوابا میذارم اینجوری میشه؟!؟!؟!؟!
حتما مشکلش فنیِ


+
ساعت19:40---21 فروردين 1390

خنده دارترین سوتی که از بچه های کلاس دیدی چیه؟

همین کلاس بهداشت 23 فروردین کلی سوژه خنده داشت!

عکس و فیلم وplay  شدن آهنگ و ... دیگه همون چیزه!...!
خنده دارترین سوتی که خودت تو دانشگاه دادی چیه؟

خ چیزای اشتباهی که سر کلاس گفتم.. که.. فکر می کنم سوژه ترینش همون Esc  بود!!! البته وافعاً سر کلاس اون تلفظ رو به ما یاد داده بودند و من بی گناهم!

یا اینکه ترم پیش که خواستم با دکتر علوی صحبت کنم... "استاد ما همــه میخوایم امتحان تستی باشه"!!!!!!!!!!

البته تا اینو گفتم همه خندیدن و نشد بقیه حرفم که شامل خواهش و پیشنهاد بود رو بزنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وَ یا زبان که شماره خط رو با متن خوندم و ترجمه کردم....

خلاصه زیاد سوتی دادم دیگــــــــــــه!

*اینم برام جالبه که استادا میشناسنم انقد تابلوَم!!! اونروز سر اندیشه داشتیم حرف میزدیم حاجی هم داشت درس میداد بعد وسط حرفش گفت: خـــــانم عطائـــــــــــــــــی!

و دکتر عدالتمنش اسممو نخوند تو حضور غیاب؛ بعد رفتم بهش گفتم استاد اسم منو نخوندید... میگه شما معرف حضور هستید خانوم عطائی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟!؟!؟!؟!؟!

**واسه سوتی بچه های کلاس چیزای دیگه ای هم بود.. اما ترجیح دادم اونا رو یادآوری نکنم و سوتی های خودمو بگم که کسی ناراحت نشه و.....



یکی
ساعت19:28---21 فروردين 1390

1.بلدی غذا درست کنی؟چه غذایی؟

اگه اسمشو بذاری غدا!... مدل های متنوع تخم مرغ! خوراک گوشت! غذاهای آماده!! سیب زمینی و چند تا چیز سرخ کردنی دیگه (البته فقط سرخ کردنشون! نه خرد کردن و پوست گرفتن و ...)، پیتزا
2.وقتی عصبانی می شی چیکار میکنی؟

اگه خیــــــــــــــــــــــــــــلی عصبانی بشم گریه ام میگیره...!!!
3.اگه بتونی یکی از اشتباهاتو جبران کنین اون چیه؟

اگه کاری کردم که باعث شده دل کسیو بشکنم... دلشو به دست که نه.. اما سعی می کنم بچسبونم تیکه هاشو.. چمیدونم! جمله بندی نمیاد!!!!!!!!!!!!!
4.آخرین بار کی گریه کردی؟ چرا؟

زیاد می گریم! شاید یاد یه چیزی افتادم و...!

مثلآ الآن که جوابا رو میدادم و.. یاد بدترین خاطره و.....
5.مشهور ترین کسی که تا حالا دیدی کیه؟

منظورت از نزدیکِ دیگه؟!

از ورزشکارا: بچه های پرسپولیس (فصل دومی که افشین قطبی سرمربیشون بود اهواز بازی داشتن...) و ملوان بندر انزلی که فکر کنم 31 مرداد  89! تو تهران!  ، علی کریمی ، ایمان مبعلی وچند تا از بچه های فولاد و استقلال اهواز!

بازیگرا هم حامد بهداد، محمد رضا گلزار، بهزاد محمدی، امین حیایی، الهام حمیدی

خواننده: احسان خواجه امیری، مهدی مقدم،رضا صادقی

+ فرزاد حسنی
5.نقطه ضعف و قوتت چیه؟

نقطه ضعف که دستت نمیدم...

نمیدونم!!!!!!!!!
6.همین الان دوس داشتی کجا باشی؟با کی؟چرا؟

همین الآن که دارم جواب میدم.. اهواز کنسرت حمید عسکریِ... یه سانس با فرناز و سارا و مائده و نگین و سیمین و مینا و پریسیما و.. (خ از دوستام) یه سانس هم با خانواده! خب دلم براشون تنگیده و.. کنسرتم حال میده!
7.چه غذایی رو خیلی دوست داری؟ از چه غذایی خیلی بدت میاد؟

بیش از همه سبزی/باقالی/لوبیا پلو با هرچی! و متنفرم از هر گونه خورش (یا خورشت) با هر رنگی! به جز قیمه بادمجون!
8.چه تیریپ آهنگاییو خیلی دوس داری؟

Rap, Pop ، بـــندری! گاهی شادِ شاد.. گاهی خ غمگین! حسّیِ دیگـــــــــــــــــــــه!
9.مسافرت با چی؟

خب معلـــــــــومه دیگه!!! هواپیما، ماشین!!! شاید می پرسیدی با کی بهتر بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



---
ساعت19:20---21 فروردين 1390

بزرگترین هدف و آرزوت تو زندگی چیه؟

هدف: شاید فوق تخصص قبولیدن و یه دکتر خ خوب شدن!

بزرگترین آرزوم که الآنِ الآن آرزو حبیبی رادِ! اینکه.. ترم 2هم خـــــــــوب بگذره و.. ترم دیگه... بِرَم!

و شاید... آرزو بر جوانان عیب نباشد...

*ایلم داشته باش حالا:

آرزوهایم بسیار دورند

ولی درخت سبزم می گوید

امیدی هست، خدایی هست

این بار برای رسیدن به آرزوهایم

یک چوکی زیر پایم می گذارم

شاید این بار...

دستم به آرزوهایم برسد
بدترین وبهترین لحضه زندگیت؟

شاید از هرچی اتفاق بد که واسه خودم پیش اومده بدتر.. تابستون 87 بود.. که بابام باز میخواست عمل کنه و.. این بار تو اهواز! شاید انـــــقد به اون دکتر قبلی ایمان داشتم که از دکتر هنرمند بدم اومد! (به خاطر حالش نمیشد بره سفر و..) منم بابامو خ دوس دارم و بابامم منو.. و دوست داشت که تو بیمارستان.. همراهش من باشمو... واقعاً خ سخت بود برام.. الآن که دارم تایپپش میکنم.. گریه ام گرفته و..دستم میلرزه.. اما خدا رو شکر....  هر اتفاق خ کوچیکی واسه بابام بیوفته.. من میمیرم!

بهترینشم شاید وقتی اون عملِ به خیر گذشت و.. پزشکی قبول شدنم!
یه آرزو کن!

از همین الآن تا آخر عمرم هر آرزویی می کنم برآورده شه!!!!!!!!!!!! (خ متواضعم!)

*این هم داشته باش باز:

هرجا که حرف ٬ حرفِ آرزوست٬ من هنوز چشمهایم را نبسته... آرزویم ...

به اسم تو گیر مــــی کند !



منگل
ساعت19:17---21 فروردين 1390

پسری که باش ازدواج می کنی باید به نظرت چه جوری باشه؟
شرایطش

اسمت خ باحاله! 

چمیدونم الآن!!!

اما دکتر یا مهندس، قد بلند مثه خودم! (180-190)......



my questions
ساعت19:15---21 فروردين 1390

hamin alan ke neshasti ruye in sandalie dagh che hesi dari? hamin alan delet vase ki tang shode?

حس با حالیه! اما خ وقت گیره!!!

سوال قبلی که ج دادم.. در مورد دوستام.. دلم واسه اونا تنگ شد!



**.**
ساعت19:12---21 فروردين 1390

اینارم بگو-بهترین.....
تفریح 
وِب گردی – فیلم دیدن – موسیقی گوش دادن – در کنار دوستان و عزیزان بودن..!
رنگ 
بنفش!
ماشین 
بنز، BMW
دوست 
نمیشناسیــــــــــــــــــــــــــد! اهوازند..!
شهر ایران 
تهران



sahar
ساعت19:08---21 فروردين 1390

age ye ruzy dar ayande bimaret zire dastet khoda ye nakarde bemire chi kar mikony? makhsusan age beduny dar asare sahle engary khodet boode

 

 ایول و مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی سحر! سوال خ جالب و متفاوتیه..

خ عذاب وجدان میگیرم و نارحت میشم و... شـــــــــــایـــد افسرده بشم و .. تا یه مدتی طبابت! نکنم!!!



دوست
ساعت19:08---21 فروردين 1390

بهترین دوستات تو کلاس؟ 

 همه همکلاسیام خوبن.. البته شاید بیشتر با مهسا.واعظی و فرزانه می پرم!
با دوستای قبل از دانشگاهت هنوز ارتباط داری؟ 
بــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــه
اگه قرار بود با یکی از بچه ها همخونه بشی دوست داشتی کی باشه؟ 
کسی به ذهنم نمیرسه!
دوست دارین با بچه های خودمون تو یه شهر و دانشگاه تخصص بخونی؟ 

بیشتر دوس دارم با بچه های خودمون (نه بچه های خودتون) باشه! البتــــه شــــــــــــاید..........
دوست داری بعد از اتمام درس با همه بچه ها در ارتباط باشی؟
همه که نه... با بعضیا آره!



///
ساعت19:04---21 فروردين 1390

به نظرت توی دختراتون کسی هست که بش اعتماد کنی و هر حرفی رو بش بزنی؟

سعی کن خیلی چیزها رو برای خودت نگه داری... البته گاهی با برخی درد و دل میکنم...



اساتید
ساعت19:03---21 فروردين 1390
 

1-بهترین استاد اون ترم و این ترم؟

دکتر سیفی (هرچند خ ها مثل خود من دل خوشی ازش ندارن..) –  به ترتیب: دکتر عدالت منش ، دکتر فاضل و دکتر عرفانیان.
2-استاد مورد علاقه ات ؟
دکتر عدالت منش
3-دلت می خواد با کدوم یک از استادا عکس یادگاری بگیری؟
معلومه دیگه! جواب بالایی! دکتر عدالت منش!!!
4-سخت گیر ترین استاد اون ترم و این ترم؟
دکتر سیفی – دکتر مهدویان
5-این ترم و اون ترم سر کلاس کدوم استاد بیشتر خوش میگذره بت؟ کدوما سخت میگذره؟

خوش:  ترم یک: دکتر علوی- حاجی!   ترم دو: دکتر اسدی – حاجی – دکتر فاضل!

سخت:  ترم یک: خانم نمازی – دکتر اشرف!   ترم دو: خانم نمازی

 

*ببخشیـــــــــــد خودمم عذاب وجدان گرفتم و یه جوریم شد انقد گفتم دکتر سیفی!!!



D:
ساعت18:58---21 فروردين 1390

1- چقدر برات مهمه اونی که دوستش داری و دوستت داره فقط به تو توجه کنه و به بقیه کاری نداشته باشه؟

اگه منظورت توجه عادی در روابط روزمره است که.. خب آدم تو اجتماعه و بالاخره با افراد دیگه هم سر و کار داره..

اما اگه منظورت یه توجه دیگه است و میگی که اونم دوستم داشته باشه.. خ خ خ خ خ مهمه و...!!!


2- اگه همون فرد دیر به دیر به فکرت بیفته چیکار میکنی؟
الف)همین که به یادمه کافیه
ب)فراموشش میکنم برای همیشه!

الف!

اما بذار بگم:

اگه همون فردی که اول گفتی.. یعنی دوستم داره و دوستش دارم.. مسلماً خ به فکر و یادِ هم هستیم! اما شاید به دلایلی نشه زیاد با هم در ارتباط باشیم و معنی این با حرف تو کاملاً متفاوتِ!



D:
ساعت18:57---21 فروردين 1390

اگه عاشق يه پسر بشي بعد مهسا واعظی هم عاشقش بشه چي كار مي كني؟

اگه فقط مهسا باشه خب مهسا رو سر به نیست میکنم!!!

اگه چند نفر دیگه هم باشن بی خیال پسره میشم!

چه گیــــــــــــــــــــــری دادید به دخترمون!!!



غیبت
ساعت18:55---21 فروردين 1390

بیشتر از همه پشت سر کدوم یکی از پسرای کلاستون حرف می زنی؟چرا؟(صادقانه جواب بده)

در هر وقتی فرق میکنه خب! همیشه که یکی سوژه نیست!!!

خودمم زیاد پشت سر کسی چیزی نمیگم...



**.** 
ساعت18:02---21 فروردين 1390

هرچی دوس داری بگو
شاعر  شعر خ قشنگ از هر شاعر بنام و بی نام! (شاید برای نمونه یکی از شعرای حافظ و فروغ رو دوس نداشته باشم... اما از هر شاعری یه چیزاییو میخونم و خ هم دوس دارم!)
خواننده  اینم مثل شعر! (از سیاوش.ق و شجریان ها هیچـــی نشنیدم. مدلشونو دوس ندارم! و از معین هم فقط عهد بوق 2تا صندلی چوبی.. که خوشم نیومد و دیگه معین گوش ندادم!!!!!!!!!!)

اما متن ترانه هاشون بدون در نظر گرفتن صدا و تصویرشون خوبه...
ورزش  بسکتبال، شطرنج . تنیس (بازی نمی کنم! اما دوس دارم) و کارتینگ!
ورزشکار  آیدین نیکخواه بهرامی، حامد حدادی (اهوازی هم هست و ..) و... روجر فدرر و رافائل نادال....
غذا  بیش از همه سبزی/باقالی/لوبیا پلو با هرچی! و متنفرم از هر گونه خورش (یا خورشت) با هر رنگی! به جز قیمه بادمجون!

میخوای برام درست کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فیلم  خ فیلم ها! بیشتر درام. اجتماعی، خانوادگی، ترسناک، مهیّج!
بازیگر  خ ها!
کتاب  این رمانای عشقی که دخترا میخونن!!! از اون تعداد کمی که خوندم "دالان بهشت، برزخ اما بهشت، بغض غزل، وارث عذاب عشق، مهر و مهتاب، بوسه تقدیر" رو بیشتر دوس دارم
نویسنده   نازی صفوی، فریده شجاعی، تکین حمزه لو  رو ترجیح میدم...



khande
ساعت17:39---21 فروردين 1390

چقدر علاقه داری همه ِ آمار بچه ها رو بدونی؟

هیـــــــــچــــی! 0%

اما اگه یکی یه چیزیو بهم بگه خ کنجکاوم و دوست دارم در مورد همون موضوع بیشتر بدونم!



bi asab
ساعت21:00---20 فروردين 1390

فکر می کنید کی از شما خوشش بیاد؟؟؟ فکر می کنید همه از شما خوششون میاد؟؟؟

خودم و چند تایی از بچه ها (دخترا!)

مسلّماً نـــــــــــــــه! چون من هم از همه خوشم نمیاد!



WHO
ساعت20:25---20 فروردين 1390

اگه قرار باشه از یه پسر سوال بپرسی از کی؟چیمی پرسی؟

بستگی داره چه سوالی باشه!

درسی ترجیحاً از فرید



D:
ساعت13:29---20 فروردين 1390

با نمک ترین پسر و دختر کلاس کیه؟؟ بی نمک ترین چطور؟؟

با نمک ترین دختر که مهسا واعظی! (خدایا.. این خوشی رو از ما نگیـــــــــــر!)

در مورد 3تای دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه!



دوست شما
ساعت12:23---20 فروردين 1390

سلام مریم جون سوالای 13 سوالایی نیست که که بشه بد برداشت کرد فکر نمی کنم کسی بی جنبه بازی در بیاره مثلا اگه به پسر بگی خوشگل یا با کلاس خودش و بقیه فکر می کنن عاشقی؟ نه فکر نمی کنن جو شما انقد صمیمیه که کسی اینجوری فکر نمیکنه حتما همشو جواب بده خیلی باحاله یه دختر بگو یه پسر . کسایی که بد برداشت می کنن خودشون مشکل دارن تو کار خودتو بکن

امیدوارم! ممنون



هویج
ساعت19:31---19 فروردين 1390

nazarat dar morede aqaye najjar chie?
خوب و مهربون!
motoresh cheeee?

Black Cat!   چمیدونم! موتور سواری که نکردم! اما باش عکس گرفتم!!!!!!!!!! (با چی که تو دانشکده عکس نگرفتم!!!)



مریم
ساعت17:53---19 فروردين 1390
باید بیشتر فکر کنم و عواقبشو بسنجم..
من خودم مشکلی ندارم.. اما بچه ها رو میشناسی که...
تازه تو خودت با اسم مستعار پرسیدی!!!
اگه چند تا از بچه ها (دختر و پسر!) قول قول بدن که از جواب ها ناراحت نمیشن و هیچ منظوری نمیگیرن جواب میدم!!!!


13
ساعت16:16---19 فروردين 1390
نه مریم خانوم دلیلتون قابل درک نیست
من این سوال رو از شما پرسیدم چون مطمئن بودم خجالت رو کنار میذاری و ج میدی
مطمئن باش بچه ها جنبه دارن و میفهمن همش جنبه شوخی داره و محض خندس
نه چیز دیگه
اگه این جور سوالایی پرسیده نشه که دیگه صندلی گرم هم نیست چه برسه به داغ!!!!!!


مریم
ساعت1:41---19 فروردين 1390
اون سوال 13 آیتمی رو واسه خودم جواب دادم.. اما به نظرم بچه ها بی جنبه میان و جواب ندادنش خیر دنیا و آخرت داره! یا اگه ج بدم.. فقط دخترارو میگم!!!
(ببینید اگه همه بچه ها پایه بودن کلاً ج میدادم.. اما فکر کنم درک می کنید... ممنون!)


ArEzOo
ساعت22:21---18 فروردين 1390

مریم جونم نظرت چیه یکی از پسرام مدیر وبلاگ بشه؟ اگه جوابت مثبته،کیو پیشنهاد می کنی عزیزم؟

اِ اِ اِ آرزوووووووووووووووو! تا من هستم مدیر از پسرا انتخابیدن چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شوخی! فکر بدی هم نیست... اما دیگه یا وبلاگ شور میشه یا...!!!

سیستم تک مدیریتی بهتره!!! و از پسرایی که اینجان یعنی نویسنده ها و از کسایی که نیستند.. کسی رو پیشنهاد نمی کنم!  اما خب سروش از بقیه پایه تره و بیشتر هم سر میزنه!

من که دیگه حرفامو زدم!!! خود دانی!



دوست
ساعت22:13---18 فروردين 1390

1-اگه ازت بپرسن چه خبر بعد بگن دیگه چه خبر چی جواب میدی؟

می گویم که.. این گریتینگ بیخود ایرانیا رو ولش.. چه خبری می خوای؟
2-اصلن بهت بگن چه خبر چی میگی؟

باید بگم سلامتی... اما اگه خ باش صمیمی باشم میگم متنفرم از این جواب!!!

اینم داشته باش:

خبرترین خبرِ روزگار، بی خبریست

خوشا که مرگ، کسی را خبر نخواهد کرد!



دوست
ساعت22:09---18 فروردين 1390

در باره هر یک از کلمات زیر اولین چیزی که به ذهنت می رسه بگو
1-مهسا واعظی
پیش تر نیز فرموده ام.. دختر خ خوبیه و مرام و معرفتش اهوازی گونه است و همین  منو یاد مینا یکی از بهترین دوستای اهوازم میندازه که الآن 8 ساله با هم دوستیم! البته یکم خیلی ساده است و...

2-اهواز

 چیزی که برام مهمه دوست و آشنا ها و خاطراتی هست که این همه سال اونجا دارم.. و به خاطر اینا دوسش دارم!!! Va ella  که یه شهرِ! البته شهر باحالیست.. کلی جُنگ و کنسرت و... مردمش هم خ باحالن!!!
3-صندلی داغ

باید بیشتر فرهنگشو داشت!!! خ جالبـــــه
4-*144*

 اِ ! یادش به خیـــــــــــــــــــــــــر! شارژ شگفت انگیز! از آبان 88 تا تابستون 89 خ خ خ وحشتناک ازش استفاده می کردم! و دی 88 یادمه تاریخش تا 31 تیر 90 بود!!!!!!!!!!!!
5-ملچ ملوچ   اَاَاَاَاَهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ !

6-شب امتحان  چقـــــــــــــــــــــــــــد درس!
7-حسن کثیف  کثیـــف!



@
ساعت21:18---18 فروردين 1390

1.از خودت بگو،خانوادت......

قبلاً عرض کردم


2.نظرت دربارهbfچیه؟

خب معلومه دیگه! بدبخت فلک زده!

 به نظر من لازمه اش وقت, شجاعت, توانایی دودره کردن, ابراز علاقه ی دروغ, حوصله, اعتماد به نفس, خوش بیانی, بی خیالی, حرف های خوشگل و از این جور حرفاس که هر چه تعدادش بیشتر باشه توانایی فرد رو نشون میده!
3.تا حالا داشتی؟ نه


 



Inter coastal
ساعت21:16---18 فروردين 1390

پس ولش

 

یک دنیا ممنووووووووووووووووووووووووووووووون



13
ساعت18:34---18 فروردين 1390

لطفا به این سوال خودتون جواب بدین
از بین بچه های خودمون فقط 1 دختر و 1 پسر انتخاب کن:
1)با کلاس ترین نمیشناسم!
2)خوشگل ترین آرزو – نوید

*(به نظرم زشت بی معناست و هرکی یه جوری خوشگله!)
3)خوش تیپ ترین مریم.مختارپور - فرهاد
4)خوش اخلاق ترین پریسا - نمیدونم والّا
5)اجتماعی ترین خودم؟؟؟ - سروش
6)سر حال ترین سارا – امیر علی
7)خوش خط ترین فرزانه -  اینو اصلاً نمیدونم!!!

*(خط همه رو ندیدم و از بین معدود افرادی که خطشونو دیدم..)
8)بی خیال ترین آزاده - فکر کنم حسین!
9)دکتر ترین مهسا.ترحمی    علی
10)با اعتماد به نفس ترین  سحر- سروش
11)مهربون ترین  شهره - امیر
12)مودب ترین سمیرا - علی
13)مغرور ترین  داریم؟!

 

قراره خودم جواب بدم دیگه!!!!

و ۱۰۰٪ از بچه های خودمونه

خوبی؟!

باشه!

 

فقط امیدوارم به کسی برنخوره... بعضیا ناراحت شدن شاید از جوابام... بعضی ها هم گفتن اِ چرا این؟! چرا منو ننوشتی... و واقعاً انتخاب 2تا برای هر کدوم خ خ خ سخته! معذرت میخوام... و به من گفتن هرچی پرسیدن سعــــــــــــــــــی کنم جواب بدم...! منظوری هم نداشتم... فقط واسه اینه که اگه جنبه شو داشتیم از این به بعد همه جواب بدنو... راستی چند مورد از جوابای خودم با نظر بچه ها تحریف شد و.. نبودن آزادی بیان و...

بازم میگم.. این سوال خ بحث برانگیز بوده و.. به خاطر احترام به بچه ها ج دادم.. علی رغم میل باطنیم.. پس خواهش میکنم...



hisssssssss
ساعت15:05---18 فروردين 1390

بهترین و بدترین خاطرهای که تو دانشگاه واست افتاده

خب خ خاطره هست و شایدم همه اش خاطره باشه اما واسه اینکه نگید چقد لـــــــــــوس و تکراری جواب میدم به زووووووووووور یه چیزایــــــیو انتخاب می کنم دیگه!

بهترین: شااااااااااید اولین روزی که رفتیم ملاقات جناب جسد!

بدترین: .. چیز خاصی یادم نمیاد! حتی سوتی های بد سر کلاس هم بد نیست!!! (تو سوال سوتی به چند مورد اشاره کردم!!!)

*خاطرات به نظرم بد نیستتد اصلاً و هیچ خاطره ی بدی وجود نداره! ممکنه همون موقع که یه اتفاقی برات میوفته خ خ خ بد باشه.. اما وقتی زمانی میگذره و به یادش میوفتی دیگه اون اتفاقِ بد نیست و شده خاطره!! خب خاطره است و شیرین.. حداقلش این بوده که یه تجربه ای کسب کردی دیگه..!

***ضمناً... خاطره واسه کسی نمیوفته!!!!!!!!!!!!!!!!***

**اینم داشته باش:

آنچه که گذشته است

نگذشته است

در سلول هایت همچنان میروید

درختی از اشک

یا

از روزهای خوش گذشته...



+
ساعت22:10---17 فروردين 1390

چند تا خواهر و برادر داری ؟ چند سالشونه؟ کلا توضیح بده دیگه

4تا بچه ایم.. 2تا خواهر دارم و یه برادر

خواهر بزرگم هم ریاضی خونده و الآن تو آموزش پرورشه و تقریباً  10 سال از من بزرگتره

برادرم که تازه بعد از دوری قدر مهربونیاشو میدونم دانشجوی مدیریت بازرگانیه و تقریباً 8 سال از من بزرگتره

بعد هم خودمم

و.. خواهر کوچیکم که سوم تجربیه و تقریباً  2سال از من کوچیکتره

و از این موقعیتم که بچه ی سومم و با قبلی 8 و بعدی 2سال اختلاف سنی دارم خ خ خ راضی ام!

کافیه؟!



pesar
ساعت20:41---17 فروردين 1390

ازکدوم یکی از پسرای کلاس خوشت میاد؟
راستشو بگو

همشون برام قابل احترامن و فقـــــــــط همکلاسی!

آخه مگه قانونی چیزیه که تا 2تا جنس مخالف کنار هم باشن باید حتماً عاشق هم بشن؟!!!!!

مگه دروغ هم دارم؟!



inter coastal
ساعت19:58---17 فروردين 1390

دو تا سوال دارم اگه قول می دی ناراحت نشی بپرسم

 

 تو که باز اسمتو اشتباه نوشتی!!! این دفعه دیگه از کی شاکی ای؟!

(یه اسم آسونتر برمی گزیدی از اول!)

قول که نه.. اما سعی خودمو می کنم... تو هم سعی کن سوالات زیاد ناراختم نکنه لطفاً!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 فروردين 1390برچسب:صندلی داغ 2, ] [ 12:0 ] [ آ.ح ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به پزشکی چنین فرمودند:« خداوند طبیب است و تو یاری مهربان هستی، طبیب درد، کسی است که آن را آفریده است ».
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 252974
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1172
تعداد آنلاین : 1

.